Bedre servicekultur
5. november 2021
Hvordan får vi gjort det møde bedre, så vi allesammen oplever en god service, når vi har brug for det?
Det er ikke kun i kommunen, men også i regionen at der kan gøres noget, så vi får en langt bedre servicekultur.
Jeg arbejder selv med udvikling og support af digitale løsninger til landmænd, hvor vi løbende justerer vores tilgang til brugerne og løbende udvikler på de forskellige værktøjer, så de passer til brugernes behov, med stor involvering af brugere.
Kunne vi få den samme indstilling ind i den offentlige service, så jeg som borger i både kommune og region føler mig hørt og godt behandlet, når jeg har behov for kontakt?
Det er uanset om det drejer sig om f.eks. pladshenvisning til børnepasning, jobcenter, ansøgninger om miljøgodkendelse, visitationer af ældre, sagsbehandling af lokalplaner og ikke mindst i forbindelse med hele vores oplevelse af et samlet sundhedsvæsen.
Jeg vil gerne arbejde for at vi som borgere bliver hørt og får en hurtigere afgørelse eller behandling end i dag.
Vi skal have forbedret kommunikationen med borgerne, så alle er med og får hjælp uanset deres forudsætninger for at kende til regler og krav fra systemet.
Jeg lytter gerne til forslag til forbedringer af den service du oplever som borger i Skanderborg Kommune eller i Region Midtjylland, så vi kan få forbedringsmulighederne frem i lyset.